053-8800246 

                       

להתייעצות ומידע חינם - מלאו פרטי

התקשרו עכשיו
053-8800246

חיישן חמצן למדה.


 

חיישן החמצן חש את כמות החמצן בגזי הפליטה ושולח אות אל יחידת הבקרה של המנוע (PCM), אשר מכוונת את תערובת האוויר / דלק לרמה האופטימלית.

כמות גדולה מדי של חמצן בגזי הפליטה מצביעה על תערובת עניה, אשר עלולה לגרום לביצועים לקויים, כולל זיופי מנוע. מעט מדי חמצן בגזי הפליטה מצביע על תערובת עשירה אשר גורמת לבזבוז דלק ולפליטה מוגברת של מזהמים. כל אחד ממצבים אלה יכול לקצר את משך פעולתו של הממיר הקטליטי.

כמעט כל כלי הרכב המונעים עם מנועי בנזין משנת 1986 ואילך מצוידים בחישן חמצן אחד לפחות וכלי רכב החל משנת 1996 ואילך מצוידים בשני חישני חמצן לפחות.

חיישני חמצן תקינים חוסכים כסף בעלויות הדלק בנוסף לתרומתם לאיכות הסביבה.

זכור!
החלפת חישן חמצן שהתבלה בחדש, יכולה לחסוך לנהג הנוסע כ- 20,000 ק"מ בשנה, בממוצע כ- 1,350 ש"ח לשנה, בעלויות הדלק.

 


חיישן החמצן Premium של Bosch עם הפטנט הרשום.
קרמיקה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר.
רשת פלטינה להארכת חיי המוצר.
מערכת הגנה דו-שכבתית להשגת יכולת חישה אופטימלית.


חיישן חמצן תקין:

  • חוסך כסף בעלויות הדלק.
  • משפר את ביצועי המנוע.
  • מונע תקלות כגון פעולה בלתי-קצובה וקרטועים.
  • מונע היווצרות גזי פליטה מזיקים ומפחית את זיהום האוויר.
  • מאט במידה ניכרת את בלאי הממיר הקטליטי.

 

 

מתי יש להחליף את חישן החמצן:

 

חשיפת חישן החמצן לפחם, פיח, גזים מזיקים, חומרים למניעת קפיאה, כימיקלים וזעזועים תרמיים ופיזיםם יקצרו את חיי חישן החמצן.

התוצאה היא צמצום מספר הקילומטרים לליטר דלק, ביצועי מנוע גרועים ו/או כשל בבדיקת גזי הפליטה.
זאת הסיבה שבדיקה והחלפה אפשרית של חישן החמצן הבלוי* מהווה חלק חשוב בשגרת תאום המנוע.

* רוב חישני החמצן מתבלים אחרי שימוש של 50,000-80,000 ק"מ. חישני חמצן חדישים עם חימום מתבלים רק אחרי שימוש של 100,000-160,000 ק"מ, בהתאם לסוג הנסיעה (עירונית / בין עירונית).

 

 



 

 

האתר נבנה במערכת 2all | בניית אתרים