053-8800246 

                       

להתייעצות ומידע חינם - מלאו פרטי

התקשרו עכשיו
053-8800246

שיפוץ ראש מנוע דיזל.

שיפוץ ראש מנוע סיטרואן ברלינגו

יש לקחת בחשבון שכאשר ראש מנוע נפגע בד"כ זה קורה עקב תקלה כל שהיא, בין אם מבלאי של הראש עצמו או של מכלול אחר, כמו טרמוסטט של מעבר מים חמים, או יונית שמפעילה את המאווררים בזמן, מצנן מים סתום, דליפת מים מצינורות או פקקים, ועוד אפשרויות נוספות, לכן רצוי לקחת בחשבון את הדברים הנ"ל על מנת שהתיקון לא יחזור על עצמו.

בנוסף רצוי לבצע באופן יזום פעם בשנתיים ניקוי מצנן מים והחלפת טרמוסטט במיוחד ברכבים מעל חמש שנים.

א. לפני העבודה יש לדאוג שהמנוע יהיה קר לחלוטין ליפני הסרת הראש מהמנוע.

ב. פרוק כל המכלולים שמסביב לראש המנוע על מנת שניתן יהיה להסירו.

ג. הסרת הראש והנחתו על שולחן עבודה על מנת לראות את מצב הראש.

ד. בדיקת אטם ראש המנוע .

ה. לאחר שקיבלנו החלטות על מצב הראש, הראש מפורק לגורמים ונשלח לשיפוץ במכון לשיפוץ ראשים. הראש עובר תהליך ניקוי חול , בד’ הראש בלחץ, לאיתור סדקים פנימים, בד’ אטימות שסתומים, בד’ גובה הראש שלא יהיה נמוך על פי הוראות היצרן יש גובה מינימלי שאין לרדת ממנו, מישרים את שטח הראש, מתאימים שסתומים לתושבות.
 
ו. הראש חוזר מהשיפוץ עובר תהליך ניקוי ליפני הרכבה.

ז. הרכבת גומיות שסתומים חדשות וסגירת קפיצי שסתומים.

ח. הרכבת שאר המכלולים של הראש וביצוע כיוון שסתומים (הרווח שבין גל הזיזים לשסתום).

ט. הכנת שטח עליון של בלוק המנוע לפני הנחת אטם הראש והראש עצמו.

י. הרכבת ראש המנוע על המנוע ואת שאר המכלולים.

יא. הרכבת רצועת הטימינג לאחר תיזמון המנוע.

יב. מילוי נוזל קירור בד’ או החלפת שמן מנוע (מאד רצוי להחליף עקב התחממות המנוע צמיגות השמן נפגעת).

יג. הנעת הרכב והמתנה צמודה לרכב עד לפעולת המאווררים.

יד. כיבוי המנוע המתנה של חצי שעה בדיקת מערכת קירור בלחץ בדיקה כללית שכל החלקים הורכבו ולא נשכח משהוא.

טו. נסיעת מבחן לפחות של חצי שעה או יותר. לאחר מכן בדיקה נוספת כללית של המנוע.

שיפוץ ראש מנוע סיטרואן ברלינגו
שיפוץ ראש מנוע סיטרואן ברלינגו
שיפוץ ראש מנוע סיטרואן ברלינגו
שיפוץ ראש מנוע סיטרואן ברלינגו
שיפוץ ראש מנוע סיטרואן ברלינגו
האתר נבנה במערכת 2all | בניית אתרים